piątek, 24 kwietnia 2015

Hmmmm... od czego zacząć? Ach no tak życie to nie moja bajka, wiem że nie można pobrać jakichś nauk na ten temat, ale gdyby takie coś istniało to z chęcią wzięłabym w tym udział.
Może zacznę od tego, że mam 12 lat wiem to niezbyt dużo, ale nie mam wyboru.Nigdy nie udawało mi się napisać pamiętnika nie dlatego, że bałam się że ktoś go przeczyta nie nie w tym rzecz chodzi o tak zwany słomiany zapał po paru zapisanych kartkach po prostu odechciewa mi się pisania boli mnie ręka i głowa.Więc pierwsze co przyszło mi na myśl to założenie bloga no więc w taki właśnie sposób się tu dostałam. Postanowiłam napisać bloga nie z nudów, albo z jakiejś nowej pasji nie nic z tych rzeczy zamierzam pisać o swoim życiu może to trochę was zaciekawi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz