piątek, 24 kwietnia 2015

duże Zamieszanie!!!

I znów nie wiem od czego zacząć no to może zacznę od tego, że moja starsza siostra jutro wychodzi za mąż dziwne? Nie dla mnie to normalka już raz takie coś przeżyłam dwa lata temu kiedy za mąż wychodziła moja druga siostra.W domu wielkie zamieszanie cały czas tylko sprzątanie, a ja mam tego po dziurki w nosie po prostu nie wytrzymuje mama cały czas się drze, żebym sprzątała jak w pokoju mam ład i porządek. Na dodatek wszyscy w domu pękają ze stresu niektórzy nie mogą się doczekać jutra, a jeszcze inni boją się na sam widok kalendarza. To mega dziwne, że wszyscy przygotowujemy się do tego dnia całe dnie i miesiące i lata(dobra bez przesady) a cała uroczystość trwa zaledwie dwa dni z poprawinami. Z resztą czym ja się martwię przecież to nie ja wychodzę za mąż!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz